היום האחרון וסיכום...

הגענו למלון ושמחנו לראות את רוזי, פקידת הקבלה שמחה וצוהלת לקראנו. ככה זה כשבמלון יש רק 11 חדרים, כולם מקבלים יחס אישי.

רוזי תהתה אם נהננו באי קפרי, והאם יכול להיות שאתמול בערב היינו במסעדת Di mama. הנהנו בחיוב, והיא תהתה אם יכול להיות ששכחנו שם תיק...בדיקה מהירה העלתה שאכן תיק צד קטן וריק נשכח שם.
שיחה מהירה למסעדה, ורוזי דאגה שהם יחכו לנו במיוחד, אף על פי שהם כבר היו סגורים לשנ״צ.
הודנו לרוזי, מיהרנו למסעדה ואספנו את התיק.

משם יצאנו אל עבר רומא.

אומרים שכל הדרכים מובילות לרומא, אבל אף אחד לא סיפר לנו כמה יקר הולך להיות הסיפור הזה....

לקחנו את ג׳וליאטה (המכונית) ונסענו צפונה אל עבר רומא. נכנסנו לאוטוסטראדה הראשונה, שם שילמנו 2.10 יורו עבור השימוש בכביש והכל הלך חלק.
בהמשך הדרך, נכנסנו לאוטוסטראדה נוספת שנקראת A3 . עצרנו כמו שצריך, אספנו את הפתק שיוצא מהמכונה והמשכנו במשך כשעתיים צפונה, אל עבר רומא.

כעבור כשעתיים, הגענו ליציאה מהאוטוסטראדה. השעה היתה כבר שבע בערב. הכנסתי את הכרטיס למכונה. היא שיהקה לרגע או שניים וכתבה לי באיטלקית מדוברת:

 Invalid Card
Pay 82.60 Euro

 הנסיעה אמורה לעלות 13 יורו ( זה מה ששילמנו בהלוך ) מאיפה המכונה הביאה את המחיר ההזוי הזה? 

לחצנו על הכפתור לשיחה עם נציג אנושי, ובאמת , אף אחד לא ענה. ניסינו שוב, וסוף סוף מישהי ענתה ואמרה באנגלית לא מדוברת שהכרטיס שלנו לא חוקי(!?) ושעלינו לשלם!

סרבנו לשלם ושוב לחצנו. ואז יצאה חשבונית ארוכה כאורך הגלות מהמכונה, המחסום נפתח ועמדנו שם חסרי אונים. מה עושים עכשיו?

יצאנו מהרכב וחיפשנו עם מי אפשר לדבר, ומאחד הביתנים יצא מישהו. הוא הצביע אל עבר ביתן כחול במרחק של 300 מטר ואמר לנו לנסוע לשם, שם יוכלו לעזור לנו. הוא אמר את האמת כמובן, רק שהוא לא ציין שהם עובדים רק עד השעה 5. 

כשהגענו לשם, הכל היה סגור מאחורי סורג ובריח, ובידנו חשבונית לתשלום בסך 82 יורו.

אבלים וחפוי ראש הגענו למלון All ways garden שהוא מלון מעולה לכל מי שצריך לבלות בו לילה לפני הטיסה, מכיוון שיש בו חנייה צמודה לכל חדר וכולל ארוחת בוקר במחיר סביר לכל הדיעות.
דיברנו שם עם פקידת הקבלה שעשתה מעל ומעבר על מנת לעזור לנו. התקשרה לחברת האוטוסטראדה, משם דיברה ישירות עם המשטרה ועשתה שיחות קרוב לשעה - על מנת לסייע לנו ולשלם את העלות המקורית של הנסיעה. 

הדבר לא צלח בידה, כי היתה זו כבר שעת ערב מאוחרת, ולא היה עם מי לדבר.
גם חברת ההשכרה ניסתה לסייע, אך כולם כיוונו אותי למקום אחד - לדבר ישירות עם חברת האוטוסטראדה.

לא היה לי הרבה מה להפסיד, ולכן שלחתי מייל עוד באותו הלילה אל החברה, עם פירוט השתלשלות העיניינים.  זה היה ביום רביעי בערב.

ביום שישי בבוקר קיבלתי מייל חזרה שהפנייה שלי בטיפול. חשוב לציין שבכל מקרה יש כ15 יום לשלם את החוב, לפני שהוא צובר ריבית פיגורים.

מספר ימים לאחר מכן, קיבלתי מייל נוסף מהחברה. הם הודיעו לי שהם בדקו את פנייתי ואכן אני צודק (!!) ועליי לשלם רק 14 יורו - במקום 83... 

חייב לציין שהופתעתי מהשירות!




למחרת מוקדם בבוקר החזרנו את הרכב בשדה התעופה לשלמה Sixt, עלינו על טיסת אלעל וחזרנו הביתה מלאי חוויות כרימון.

יש לכם שאלות? מוזמנים לשלוח לי מייל - zivconf at gmail.com


תגובות